>

תכנת תזרים מזומנים

נמנעים משגיאות אנוש וחוסכים זמן וכסף עם ניהול תזרים מזומנים מדויק

בקצרה

על מנת לצמוח, אתם צריכים לעקוב אחר תנועת הכספים אל העסק ומחוצה לו, ולדעת בכל רגע נתון כמה משאבים פנויים יש לכם, וצפויים להיות לכם, עבור השקעות.

חלפו הימים בהם אתם צריכים לעשות את זה לבד. ניהול תזרים מזומנים גוזל מכם זמן וכסף שעדיף לנווט למשימות אחרות, וכעת זה אפשרי. תוכנת תזרים מזומנים של Bank One מספקת את הפתרון האולטימטיבי לעסקים קטנים ובינוניים בכל התעשיות.

תכונות עיקריות

מעקב תמידי בזמן אמת - עם תוכנה תזרים מזומנים לא מפספסים אף פעולה, פנימה או החוצה.

יצירת תחזיות - תוכנה לניהול תזרים מזומנים מאפשרת שימוש בנתונים על מנת לחזות את התזרים שלכם בעתיד.

שליטה בהוצאות - כאשר אתם יודעים לאן הכסף שלכם הולך, קל יותר לחסוך ולקבל החלטות בריאות, לא רק לגבי ניהול תזרים.

יצירת דוחות - דוחות תזרים מזומנים לעסקים בהתאמה אישית.

ניהול מרכזי - כל הנתונים הפיננסיים מגיעים למקום אחד, כולל מערכת ERP כמו SAP Business One.

יתרונות עיקריים

מעקב מלא בזמן אמת - ניהול תזרים מזומנים טוב אמור להסתמך על נתונים עדכניים, ומה יותר עדכני מאשר זמן אמת? בדרך זו, תהיה לכם שליטה מלאה על המצב הפיננסי של העסק בכל רגע נתון.

ניהול מדויק של התזרים - על ידי בניית תזרים מזומנים וניהולו באופן קבוע ואוטומטי, אתם יכולים להיות בטוחים ברמת הדיוק. אין סיבה להסתמך על תהליכים ידניים שמובילים לשגיאות. הימנעו מהפתעות לא נעימות, כמו מחסור בלתי צפוי במשאבים.

מערכת מתקדמת וקלה לשימוש - בזכות ממשק משתמש ידידותי והתבססות על הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, צפויה לכם חוויה פשוטה ובטוחה בכל שימוש.

ארכיון פיננסי ללא הגבלת זמן - עם תוכנת תזרים מזומנים חכמה, ההיסטוריה הפיננסית שלכם נשמרת תמיד, בתוך ארכיון שמאגד את כל העסקאות שלכם. כל הנתונים מאובטחים, בזכות שירותי הגיבוי בענן 24/7.

ניתוח נתונים ומגמות - אף פעם לא תחמיצו שום הזדמנות, ותמיד תגיעו מוכנים לכל אתגר, אם תבצעו ניהול תזרים שלוקח הכל בחשבון. השתמשו באלגוריתמים חכמים ובנתונים היסטוריים כדי לנתח את ההווה ולנסות לחזות את העתיד.

ייצוא נתונים אוטומטי - הפקתם תובנות משמעותיות? יצרתם דוח מועיל על ניהול תזרים המזומנים? ללא מאמץ, תוכלו להעביר את הדאטה לבעלי עניין שונים, בכל פורמט רצוי.

ניהול תזרים מזומנים לעסק מעולם לא היה פשוט יותר

תזרים מזומנים לעסקים הוא מדד חשוב מאוד, ואף פעם לא כדאי להוריד את האצבע מהדופק ואת הרגל מהדוושה.

זה הזמן להטמיע תוכנה לניהול תזרים מזומנים שתעזור לכם לקבל החלטות מושכלות, להפנות משאבים למקומות הנכונים בעיתויים מתאימים, ולבצע ניהול תזרים מזומנים חכם ובריא באופן שוטף.

צור קשר עם המומחים של BTOP

דילוג לתוכן